Toimitusjohtaja hakemus [Ensihoito]

Keskustelu osiossa 'Toimitusjohtaja hakemukset' , aloittajana Sumu_setä, 7.11.2019.

1. Sumu_setä

Sumu_setä Noviisi
    Vahvistettu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    2
    Työ mihin haet toimitusjohtajaksi: Ensihoitoon ylilääkäriksi.

RP kokemus kokonaisuudessaan: Yli 1000h pelikokemusta, olen ennenkin ollut ylilääkärinä hahmolla Manu Salminen.
    Osaan roolipelata tilanteita esim leukkauksia, hoito-toimenpiteitä.

Kuinka aktiivinen olet ollut/olisit: Kyllä omasta mielestä olen melko aktiivinen roolipelaaja. Vähintään viikossa
    5-kertaa olen palvelimella.

IKÄSI: 15-Vuotias kohta 16 ;D

Hahmosi nimi ja ikä:
    Mikael Berglund 30-vuotias

Miten kuvailisit itseäsi johtotehtävissä?
    - Omasta mielestäni päätökset joita teen on hyvin harkittuja ja vastuutunnollisia, osaan olla tomera jos paikka
    sitä vaatii.

Miten Kehittäisit kyseistä firmaa?
    - Ensihoito pitäisi olla enemmin paikalla! palvelimelle on tullut uusia roolipelaajia jotka osa on varmasti
    hakenut ensihoitoon joten on aika pistää työn-tekijät uuteen uskoon ja karistaa vähäisiä roolipelaajia pois.
    Haluan edistää ensihoidon roolisuoriutumista roolipelitilanteissa.

Yksi työntekijöistäsi on laiskotellut todella pitkään, miten toimisit tämän henkilön kanssa?
    - Jos kyseinen lusmu ei ole ilmoittanut mitään syytä olla pois palvelimelta, laittasin viestiä dc:ssä seuraavin sanoin
    ''Hei olet ollut huomattavan kauan pois työn suhteen? Onko sinulla vielä intoa olla töissä.'' Jos henkilö vastaisi
    ''En oo vaa jaksanu.'' Henkilö saisi potkut samantien mutta jos henkilö vastaisi ''On ollut henkilökohtaisia menoja ja
    vastoinkäymisiä.'' antaisin varoituksen että ilmoittaisi ennenkuin on liian myöhäistä.

Miten käytät firmaan tulleita rahoja?
    Käyttäisin rahoja työntekijöiden palkan maksuun ehkä jopa bonareita, korjauskittien ostoon ja jos on tarve johonkin muuhun.

#1 Sumu_setä, 7.11.2019
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 7.11.2019
    ruoska ja TonZZab tykkäävät tästä.

Jaa tämä sivu

1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
    Sulje ilmoitus