Rasvanäpit pomo hakemus

Keskustelu osiossa 'Toimitusjohtaja hakemukset' , aloittajana MaraKatti, 27.3.2020.

1. MaraKatti

MaraKatti Noviisi
    Vahvistettu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Työ mihin haet toimitusjohtajaksi: Rasvanäpit Oy

RP kokemus kokonaisuudessaan: 645h

Kuinka aktiivinen olet ollut/olisit: Todella aktiivinen varsinkin kun nyt on corona time.
    Noin 12h päivässä tai enemmänkin.

IKÄSI: 15v/05

Hahmosi nimi ja ikä: Hahmon nimi: Nico Anttila
    Hahmon ikä: 10.11.1990-7815
    Eli 30v

Miten kuvailisit itseäsi johtotehtävissä?
    - No olisin ymmärtäväinen. Ja osaava koska olen roolipellanut hahmollani ennenkin rasvanäppiä olin töissä noin 2kk siellä kokeneena joten tiedän miten hommat toimii ja osaan itekkin hommat/miten pajalla toimitaan. Ja osaan kouluttaa ja neuvoa uusia työntekijöitä. Ja laittaisin säännöt miten pajalla toimitaan ja laskisin palkat aina viikonloppusin ja pidän siitä kiinni. Pidän pajalla järjestyksen yllä. Olisin itse pajalla paljon ja ohjestaisin paljon ja auttaisin ja neuvvoisin työntekijöitä parhaani mukaan.
    Toimisin reilusti ja olisin luotettava esimies/pomo.

Miten Kehittäisit kyseistä firmaa?
    - Ehkä laajentaisin pajaa. Parantaisin toimitaa jotenkin miten oisi paras firman hyödyksi.

Yksi työntekijöistäsi on laiskotellut todella pitkään, miten toimisit tämän henkilön kanssa?
    - Antaisin hänelle puhuttelun ja varoituksen ja jos se ei tehoa niin annan suaraan potkut koska ei oo järkee olla laiskoja työntekijöitä vaan ahkeria että paja pyörisi hyvin ja asiakkaat saavat palvelua mahdollisen paljon ettei mitään työ keikkoja jää tekemättä.

Miten käytät firmaan tulleita rahoja?
    - Firman hyödyksi ja palkkojen maksamiseen. Enkä missään nimessä omaan käyttöön/huviin.

#1 MaraKatti, 27.3.2020
    Viimeksi muokattu: 27.3.2020

Jaa tämä sivu

1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
    Sulje ilmoitus